Äntligen denna Fredag

Fortfarande ruggit blött ute..
Nyduschad är jag och Boo sover..
Riktigt härligt med andra ord. Ska bli skönt att ta sig ner och andas lite OC luft och till helgen väntas faktiskt sol, så jag håller tummarna.

Annars är allt som vanligt..
Dagarna rinner iväg och idag är det faktiskt hela 16 mån sedan jag satte mig på planet försa gången för att åka hit. Känns inte alls som det, men det ska bli riktigt skönt att få komma hem en vacker dag och fortsätta leva mitt liv som jag vill. Där kan jag bestämma alla regler och det ska bli så underbart.
Inget har hänt med bloggen..
Tankar finns, men jag vet inte hur jag ska klura ihop det. Tack vare Evve så har jag ju kommit på hur man gör större headers (vilket var det lättaste, om man bara tänker lite så hade jag nog lyckats klura ut det själv). Men tack så mycket ändå. Så på söndag ska jag nog försöka klura ihop något snyggt..
Bilden måste också styras upp eftersom att det är mer än 12 mån sedan den togs, på en äcklig toalett på centrala Manhattan, NY. Galet vad tiden går.. Och yngre blir vi inte har jag hört..
Jaja, inga andra nyheter vad jag vet så jag ger mig nu..
Ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0