En riktig fimhelg blev det allt..

Long time no see..
Tisdag idag och regnet öser ner till och från sedan i söndagseftermiddag.
Igår var det grått och trist till eftermiddagen då solen ville titta fram och så också idag.
Det beräknas regna hela veckan och det är allmänt deprimerande.
Helgen spenaderades ihop med favoriten Frida.
Lördagen spenderade vi framför datorerna och gjorde faktikst något vettigt.
Vi fixade till hennes design på bloggen. Resultatet blev det HÄR
Så blev det bio på kvällen. Nämligen Up in the Air. Riktigt mysig film, men den var lite seg.
Så söndagen hoppade vi upp och åkte iväg på bio igen. Denna gång blev det The Lovley Bones.
Gillade den verkligen. En riktig nagelbitare var det.
Så åkte vi och mumsade glass (i regnet) och sedan åkte vi och inhandlade en påse chips och så hem och bädda ner oss sängen och glodde på två filmer. Sommaren med Göran var ju så klockren. Och det påminner mig om svensk sommar på västkusten och i stockholm och jag längtade verkligen dit. Frida sa också att hon aldrig vart där så vi ska nog ta en liten roadtrip en sommar i sverige. Nästa film var Beyond Borders och den var också bra.
Så somnade vi och så åkte hon hem igår eftersom att hon var ledig.
Det bästa med att hon åkte hem är att vi ses efter bara 4 dagar istället för 5 men det suger att det betyder att helgen är slut. Usch ja...
Ikväll är det skola igen. Var ju Martin Luther King Jr. födelsedag igår och då går det minsann inte att gå i skolan. Av någon anledning.
Numer är min dator söt och fin genom Windows 7.
Fungerar bra förutom att mitt Explorer fuckade upp sig så nu kör vi med Google Chrome.
Fungerar riktigt bra det också.
Annars då?
en ny design ska jag nog ta och styra upp här på bloggen i veckan.
Men med tanke på att jag har skola på kvällarna får jag ta det i etapper.
Nu kommer jag inte på något mer.. Så..
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Evelina Axelsson

Hej tjejen!



A, det känns jätte rolig :) Speciellt sen när jag kommer igen med Webbdesign & Grafisk design. Det ser jag mest ifram emot :)



Ja du, jag vet knappt själv haha. Jag TROR jag använt mig av "Flower". Fast när jag kollar närmare nu på inställningarna så får jag för mig att jag använt "Fashion". Det känns faktiskt så, fan jag minns inte. Men jag röstar mest på Fashion.



# wrapper (

clear: none;

margin: 30px auto;

padding: 150px 0px 20px;

width: 800px;

background-color: # FFFFFF;

background-image: url (http://i46.tinypic.com/2mffy1l.jpg);

background-repeat: no-repeat;

background-position: left top;

)



Sådär ser ju min inställning ut för min header och där det står width har jag bara ändrat till 800px som är min storlek :)



Hoppas du vart något klokare.



Puss!



2010-01-20 @ 12:47:00
URL: http://makelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0