Lördag - Du, Jag och Hollywood Skylten

Så har denna dagen snart också försvunnit.
Till skillnad ifrån andra dagar har vi faktiskt vart riktigt duktiga och gjort något.
Vi somnade ganska sent och det resulterade i relativt sen morgon.
Sedan var det upp och hoppa, mumsa i oss frukost och sedan brummade vi iväg med bilen.
Vi skulle på äventyr och utflykt till Hollywood skylten.
Dit kom vi också utan större problem.
När vi sedan åkte fanns det ingen stans vi kunde vända och åka tillbaka ner ifrån berget så vi tog oss en liten sväng om bland bergen och lyckades sedan ta oss hela vägen till Hollywood Blvd och stannade där en sväng.
Lite shopping lyckades vi också utföra (men eftersom att vi slapp betala en enda krona på nyårskvällen kostade jag på mig en tröja och ett par strumpbyxor)..
Så tog vi vägen hem genom ett annat bergspass och kom tillslut hem till mitt hus.

Det har vart en så underbar dag.
Solen har lyst och det har vart varmt och skönt.
När vi vaknade imorse stog termometern på hela 27 grader och det låter väl inte helt fel?
Och uppe vid skylten var det lugnt, skönt och tyst och ett tag var det bara vi två där.
Till på köpet var utsikten riktigt härlig.
Lätt att jag kan åka dit igen och bara vara.

Imorn antar jag att vi måste komma tillbaka lite till verkligheten då jag dels ska jobba och Frida måste åka hem.
Gillar därmed inte söndagar något vidare.
Men nu är vi inne på 2010 och det här kommer bli ett bra år.
Mycket att se fram emot.

Nu är det glass som gäller.
Och Frida tjatar så..
En bild från dagen slänger jag in och fler bilder finns på bilddagboken.

Adjö!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0