Måndag

Usch vilken hemsk dag det har vart idag.
Ett allmänt bråkigt och skrikigt barn.
Har inte velat sova och eftersom att han tog sovmorgon så rubbades hela dagen ganska bra.

Natten var inte heller någon höjdare.
Har sovit så fruktansvärt dåligt och då ska tilläggas att jag och Frida har delat på en 90 säng hela helgen och då klagades det inte.
Kanske var det just för att hon inte var där?
Hur som helst.

Så sa jag till S att jag har engelska ikväll..
Till svar får jag; vill du det?
Tonfallet var dessutom besvärat och allmänt jobbigt.
Så ibland önskar jag att jag var utrustad med ett körkort.
Kanske blir bilköp i helgen för hennes del så jag kanske snart kan få en bil jag också.
SÅ var det ju körkortet ja..

Jaja..
Nu känns det dock lite bättre..
Vet inte om det är för att jag fått i mig mat eller för att jag slipper barnet och hans mor (De ska försöka sova)..

Men i alla fall..
Gladare toner nästa gång vi hörs hoppas jag.

Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag sov inte heller såå bra, eller jag hade svårt att somna!.. :p

2010-01-05 @ 04:01:44
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Och haha ja vi måste nog göra det, flytta ihop alltså, i bergen eller beverly hills eller nåt annat glassigt ställe ;)

2010-01-05 @ 19:57:05
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0