Söndag

Tror inte det finns någon som kan tänka sig hur mycket jag vill hem idag.
Hem och köpa mig ett hus, ett hus som jag kan måla och inreda precis hur fan jag vill..
Jag vill pyssla, bygga och se hur mitt, bara mitt byggs upp och jag kan sedan gå runt där och njuta av att det bara är mitt och att det är jag som har gjort det.
Jag vill ha det nu!

Byggde ihop en av ikea hyllorna imorse och jag fick verkligen känslan.
Jag vill kunna göra det i mitt eget hem.
Men, nu är jag här och måste helt enkelt göra det bästa av situationen.
Det var fint väder imorse..
Men solen kröp snabbt in i några moln så någon solning blev det inte.
Måste dock styra upp det, för mina ben är hemskt bleka..

Nehe..
Plockat undan här har jag också vart duktig och gjort..
så vad ska jag göra nu då?
Borde kanske läsa min härliga bok, eller varför inte teoriboken.
Ett körkort är ju tydligen inte så svårt att få tag på här borta, så varför inte?

Nehe...

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0