Tissda´

Träningsvärken börjar ge sig..
Igår hade jag så grymt ont i både rygg och armar och skulle lyfta Alex var kämpigt..
Snacka om klen.. Efter bara lite Wii..
Så lyckades jag ju också pajja min handled då, men idag har jag inte alls känt av det.
Kvällen har som vanligt spenderats på min klass.. Nu är det bara en vecka och två dagar kvar..
Sedan får jag tillbaka mitt tråkiga liv.. Men hellre det.. haha..
En gång i veckan ska jag dock ut och lära mig ta vara på mina pengar..
Gary kom och plockade upp mig.. Han var hungrig och skulle ha mat och jag fick en milkshake. Vilket helt gjorde min dag måste jag säga.
Älskar verkligen att vara ute och åka med honom..
Och när jag tänkte på det i bilen kom jag på att jag älskar det lika mycket med min pappa i sverige..
Vet inte varför, men det är något speciellt.
På något sätt är Gary annorlunda när det bara är han och jag.
Likadant när inte frugan är hemma och vi umågs och pratar..
Annars händer inte så mycket..
En rapportering har jag dock: Den 24 feb. ska jag och min Frida åka på Ellen DeGeneres (stavas) show.
Förhoppningsvis har hon roliga gäster och en hel drös med saker att ge bort.
Jag ska gå därifrån med någonting och jag klurar starkt på en mjukisdress.
Något annat?
Hmm, nja.. ni som säger att jag har det så varmt och skönt här skulle ha sett imorse..
Min termometer visade hela 7+ (vilket i normal temp är ungefär som nollgradit skulle jag tippa på.. Kallt som fan med andra ord) och i mitt rum ville det endast vara 16 grader. Min nästipp frös. För det var i princip det enda som stack ut under täcket.
Det kluras också på resa i Juli. Hawaii eller en cruise..
Jag ville göra båda... Hoppas lite på en cruise, för då kanske man kommer till något coolt ställe.. och så hoppas jag att Fridisen och jag kan styra upp någon vecka på Hawaii innan hon åker hem.
Typ!
Nehe..
Nu blir det nog film och sedan sängdags..
Förövrigt är det bara halvdag eftersom att Gary åker bort imorn kväll och är kommer hem om en och en halv vecka eller något sånt. Så det kan bli ganska skönt.. Alternativet är att jag kanske måste hjälpa Mrs. Slöfock i helgen och klurar på att säga att jag kan ta honom lördagkväll om hon vill gå ut något.. Vore skönt måste jag säga..

Nehepp.. Nog med skitsnack..
Hörs!
Adjö!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha har du haft så mycket träningsvärk av wiiet?? jag har inte kännt av något ^^ Det betyder alltså att vi måste spela mera wii?? ;P

Längtar till den 24:e!!

2010-01-27 @ 07:08:18
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0