onsdag

11 dagar kvar, bara 8 tills vi åker till Florida.
Det finns inte ord just nu för hur skönt det ska bli att åka.
Komma bort och se exotiska platser. Najs!

Idag är jag faktiskt lite glad.
För det första fick jag sovmorgon till elva, fast jag gick upp vid halv tio.
Sedan gick jag nyss och vägde mig och vågen skriker fortfarande, men inte alls lika högt och länge.
Min lilla nutrilett diet verkar fungera och tur är väl det.
Kanske man ändå kan se halvt vettigt ut en vacker dag.

Buffalo är nu bokat.
Onsdag den 8 Sept. flyger jag dit och hem den 12 igen.
Glad att det inte är den 11. Måste erkänna att jag föredrar att inte åka då.
Det är trots allt årsdagen och vad som helst KAN hända. Man vet aldrig.

Annars då?
Kan inte vänta tills jag kommer hem igen.
Få fortsätta med mitt väääldigt intressanta liv.

Nehepp..
Något superintressant har jag faktiskt inte att ta upp just nu..
vad jag vet..

Jag vill vara stenrik, för då skulle jag shoppa loss.
Punkt slut.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0