Sjövärld

Nedräkningen börjar nå sitt slut..
Förut var det liksom runt en 80 dagar..
nu är vi nere på en ynka 15 dagar.. Det finns verkligen inte ord som beskriver hur skönt det ska bli.
Dock har jag inte en aning om hur mycket som ska packas med..
Det känns som om det kommer att bli en hel del, men samtidigt är det ju bara 10 dagar..
Måste styra upp det där med andra ord.

Idag är en dag jag vill vara hemma i Sverige.
Visfestivalen och Midsommar i västervik måste jag säga att det är det enda jag egentligen saknar med sverige. Att sitta här själv och veta att folk har trevligt och dricker i goda vänners lag är jävligt irriterande.
Mina bästa är där och jag vill också vara där.
Det får det bli ändring på när jag kommer hem vill jag lova..

Fan vad varmt det ska vara då!!
Kan ju knappt vara ute på dagarna längre..
Till helgen ska det bli 40, så jag hoppas på att vi åker till stranden..
Eller någonting.. För annars kommer jag smälta bort.
Söndag blir det kalas för Shira. Middag med pastabuffé står på schemat och förmodligen något mer.

Nehepp..
Väntar med spänning på mitt svenska paket som är påväg..
Och råkade klicka hem lite bra att ha prylar nyss också.
Ett par skor som jag suktat länge efter och en bok att läsa på kryssningen..
Har ju snart plöjt igenom mina svenska jag fick för ett tag sedan också..

dags att dra sig mot sängen kanske.
Hörs

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0