I'm in Miami Bitch

Oj, en heeeel vecka sedan jag var här och skrev.
Nu är det i alla fall bara en kväll kvar.
Imorn ska väskan packas (Dock redan färdigpackad) och vid fyra tar vi vårt pick och pack och styr oss mot flygplatsen.
Så på fredag morgon är vi Fort Lauderdale, FL och ska sedan vidare på en dagsutflykt till Miami.
Jag är taggad som få. Måste jag ens nämna det?

På söndag far vi sedan ut på vattnet för att göra några stopp på Bahamas, Jamaica, Cayman Island och Mexico. Det kommer blir en kanonsemester med mycket intressant och skoj att se på.
Underbara människor och härlig stämning.
Behövs det något mer än det?

Jag trivs bättre än någonsin här.
kanske för att jag och Shira har umgåtts rätt intensivt nu när hon är hemma ifrån skolan och när min Frida inte är här längre. Jag vet i alla fall att jag kommer sakna dem rejält när jag åker. Trots att jag längtar hem så himla mycket.

Annars då?
Det händer inte såååå himla mycket mer än semestern.
Håller tummarna för en het bartender så att min barnota blir riktigt låg. Haha.
Har hört att de ska bjussa folk på drinkar och sånt, så jag är väl en utmärkt källa att slänga pengar på en vecka.. Eller vad sägs?

Kommer hem söndag den 8:e igen och är förhoppningsvis är jag brun och fin igen.

Dags att hoppa i säng.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0