look like an angel..

Idag vet jag verkligen varför jag är här..
Har inte gjort ett enda skit.
Vaknade imorse och drog på mig bikinin och gick ut på baksidan och solade lite..
Efter kanske någon halvtimme kommer Gary och säger att han ska åka till sina föräldrar för att "flyta".
Jag hängde på och spenderade 3 och en halv timme på en flyt-grej i poolen.
Min kropp är röd och svider lite lagom. Men hur underbart är det inte?
Klarblå himmel heeeeeeeeela dagen, en 30 grader i luften och små kylande vindpustar lite då och då..
Måste jag säga att jag trivs?
Att jag sedan till på köpet har årets bästa familj gör väl inte saken så mycket värre..

Kan dock inte undgå att tänka på min Frida som nu är i Sverige.
Det känns som om hon bara är iväg på någon liten semester och snart kommer tillbaka.
Men jag vet att hon har det bra där och jag är snart där också.

Bara 34 dagar kvar tills kyssningen.. 31 tills vi flyger och far till Florida.
Underbart med andra ord.
Sedan kommer förhoppningsvis pappa en sväng och sedan är det dags att ta mitt pick och pack och åka hem.

Nej, nu är mina ögon trötta..
kanske lika gärna skulle ta och stänga ner och hoppa i säng..
kanske en film innan det?

Får se hur hur det blir med den saken..

Adjö!

Kommentarer
Postat av: matilda

Åååh! Jag vill också flyta! Det låter underbart skönt!

Du fråga; hur har du det?

Bättre fråga; När kommer du hem? Vad har du för planer när du har kommit hem?



Stor kram!

2010-06-30 @ 09:18:23
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0