ooh ooh ooh ooh OMG

Nu har jag stått och glott i min garderob i över en timme.
Sedan när blev jag så tjejig? haha.

Trodde inte jag skulle få se min Frida i helgen, men imorn susar jag ner till henne ändå.
En korthelg, men allt för att få kvalitetstid. Separationsångesten börjar sakta men säkert krypa över mig, eller oss båda tror jag faktiskt. Det har vart underbara 21 månader jag har spenderat med henne. Känns konstigt att de snart är slut.
Förhoppningsvis blir det utgång imorn, är faktiskt riktigt taggad och det var ett bra tag sedan jag var måste jag säga. Sedan får vi se hur vi spenderar Sveriges Nationaldag på söndag. Stranden kanske?

Vädret har vart så underbart här hela veckan. När jag vaknade imorse vid 7 var det redan 17 grader ute. Det är ju rena sommarvärmen för sverige. Helt galet.
Fast hela veckan har vart molning på morgonen och vid tio snåret har det klarnat upp och vi har kunnat njuta av solen. Brännan börjar också komma krypandes och jag älskar att jag kan gå i bikini på jobbet om jag vill.
Det finns faktiskt lite plus med det här. Men allt är faktiskt inte en dans på rosor.

Annars är allt bra. Fick paket ifrån Sverige idag. En massa choklad.
Tack mamma.
Marabou Polka var ju ruggigt god. Dock kunde det lika gärna ha vart den gröna, med mint. Men whatever. Jag älskar allt som har choklad och mint i kombination så jag klagar inte. En hel hög med kex choklad och Daim blev det också så nu ska det mumsas. Icke att förglömma ostbågarna. Sverige är mycket bättre på snacks än det här landet, det är fakta.

Mer då? Känns som om det var evigheter sedan jag skrev, men det vet jag att det inte var.
Men senast jag kladdade lite blev det ju inget vettigt. Ungefär som vanligt då.
Har börjat på bok nummer två i Twilight serien. Jag som var såååå neggo om det innan.
Jag erkänner att de är bra. Men jag är mer hooked i böckerna än filmen, för den sög. Får se hur nummer två blir när jag är klar med boken. Sedan har jag två böcker kvar att läsa. Sedan blir det att sluka de svenska böckerna jag fick av mamma idag. Men det blir nog inte såå svårt. Med tanke på kryssningen, vegas i juli och att Frida inte kommer vara här och förgylla mina helger. Det är faktiskt bara 12 helger eller något, vilket känns GALET.

Men nu kanske jag borde hoppa i säng.
Blir relativt tidig morgon imorn.
jaja..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0