Save the last dance..

Frida sitter på mitt golv..
Sista gången här i LA, i USA för den delen också..
Känns trist och tugnt, men vi ska göra det här till den bästaste av bästa helgerna.
Något vi sent glömmer..

Veckan har vart helt okej.
Har vart själv på dagarna ifrån Tisdag och har därmed kunnat göra vad jag vill.. Det är alltid skönt att vara hemma själv med Alex. En helt annan grej mot när Gary är hemma..
Solat har jag också hunnit med så nu börjar brännan faktiskt komma krypandes sakta men säkert.. Det gillar vi skarpt.

Alex har haft utbrott ett par dagar här.. Har skrikit ifrån tårna och tårarna har sprutat och snoret rinner som niagarafallet. i och med det har jag velat slänga ut ungen genom fönstret, men vi har överlevt och idag har han vart bästa Prinsen någonsin.
Han har sovit en massa och vart en glad liten skit och det älskar vi här i stugan..

Kvällen bestog av middag med Larry och Julie, vilket slutade i katastrof för att hennes hamburgare inte var rätt grillad. men min mat vad god och i kylen ligger en äppelpaj. Dock är jag för mätt för att äta den ikväll..

Imorn blir det Universal Studios, sedan blir det att brumma ner till Frida för en utgång.
Härligt härligt. Sedan blir det tårar och ett adjö på söndag.
Vi ska dock överleva sommaren, eller jag snarare.

Men nu är det dags för sängen.
En tidig morgon imorn.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0