Idag är det Tisdag

Idag är en dag då jag älskar min familj här.
Efter middagen blev vi sittandes fram till för en kvart sedan.. och slöglodde på tv.
Hade livliga konversationer och hade trevligt.
Gary gjorde också efterätt till oss flickor och det var riktigt gemytligt för en gångs skull..
Känner att den här sommaren kommer att bli kanon.

Solen har lyst idag också och det var varmare än igår.
Mycket härligt måste jag säga. Dock inte så mycket solning, men det blir det till helgen.

Blir dock ruggigt trött på min klass.. Gary hjälpte mig med läxan om skatt och det hjälpte väl lite..
Men jag måste styra upp projektet innan onsdag nästa vecka.
Får se hur det går. Måste erkänna att den inte var som jag trott.. men å andra sidan behöver jag ju inte göra bra ifrån mig på den.. Men det hade ju ändå vart kul att få ett relativt bra betyg.

Och
, på tal om igenting.
Vi hade en jordbävning här inatt.. epicentrum var ett par mil härifrån och den mätte 4.4
Det hände runt 4 tiden inatt och eftersom att jag sover som en stock märkte jag inte ett dugg. Hoppas dock på lite efterskalv så jag får känna på det. Känns dumt att säga så.. men jag vill kunna säga att jag VET hur det känns inte hur jag TROR att det känns.

Nu ska
jag försöka sova. har haft 25 grader varmt i mitt rum men öppnade fönstret lite och det hjälpte väl sådär.. Nej, men slut på skitsnack.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0