Onsdag och provet är över..

Jag tror nästan att jag borde få medalj i slarvfel.
Blev dock inte sååå många idag.. Men jag är fortfarande jäävligt bra på dem.
Hur som helst så gick provet ganska galant. Men som sagt. Slarvfelen var där och tjivades.
Nyss hemkommen och mumsar glass. (den boven som bröt min nagel)
Helgen förutses att bli bra.
Tror dock att Frida kan få det kämpigt att få med mig på alla attraktioner dock.
Men vi ska nog överleva dagen..

Annars är
allt bra.
Ingenting att klaga på. Vill dock att tiden ska snabba på lite så att det blir april. hihi och i maj blir det fallskärmshoppning och förhoppningsvis San Francisco.

Meeen.
Så mycket innehåller mitt liv just nu.
Alltså inget skojsigt.

Men.
. på tal om ingenting.. Kom på en sak.
Idag har jag kommit på en anledning att jag älskar Sverige.
Skatt.
Man får ett papper och om man inte har några saker att kladda ner skickar man ett sms och får förhoppningsvis tillbaka pengar. Men här.. Amerikaner säger jag bara.. Man ska göra huuuuuuuuuur mycket som helst och räkna och spara kvitton ifrån världens uppkomst för att få allt rätt.
Det ska man väl i sverige också, men man behöver ju inte göra så mycket för att det ska bli rätt och riktigt..
Så.. Det är en mycket enklare procedur i sverige..
men..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0