Usch och fy!!

Jag måste vara årets sämsta student.
Att plugga är inte riktigt min grej..

Lördagen
spenderades i ett galet hollywood. Galet mycket folk och avspärrat på grund av oskars galan.
Men bion fick jag se i alla fall och jag tror själva salongen var bättre än bion. haha.
Medans alla väntade på att sätta sig och filmen skulle börja så var det en man som spelade en massa disney-sånger på en gammal orgel. Riktigt coolt faktiskt.
Filmen var väl rätt okej. Inte som jag trodde, men det beror nog mer på historien.. Tim Burton kan ju inte göra ett dåligt jobb.. Det gäller även för Mr. Depp.
Sedan åkte jag hem i spöregnet och lyckades faktiskt vara duktig och slänga in en massa bilder HÄR!

Så blev
det söndag och mina plugg-planer ändrades lite..
Följde istället med Alex och Shira på musik-klass och sedan vidare till en galleria.
Så jag slog ihjäl några timmar där.. Och inte köpte jag något heller. Det enda jag letade efter var vita bikini byxor till min ursnygga överdel. Men några sådana fanns inte, så det blir att handla online istället.
Mycket smidigare om du frågar mig.
Men sedan blev det en del plugg.. Dock inte såååå himla motiverande med tanke på att oskarsgalan var i full gång och jag var tvungen att ha en avstängd tv för att lyckas få någon typ av koncentration.

Hur som helst..
Provet kommer förmodligen skita sig.. Inte för att det egentligen spelar någon större roll.. Men..
Jaja..

Vad nu då?
Bra fråga.
Snart mat när Alex har somnat. Det är bra, för att jag är hungrig.
I helgen har jag möte och det blir Six Flags som gäller. Frida ska också följa med. Har ju inte sett henne på år och dar känns det som..På tal om det måste jag köpa biljetter och prata med min LCC. Så jag kanske borde styra upp det.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0