I can't fight this feeling any longer..

Hej och hå.
MÅSTE PLUGGA!
Men helgen har andra planer. Eftersom att Frida bara har 5 veckor kvar på den här sidan av jorden ser jag det som viktigare än mitt skolarbete, jaa, jag använder henne som ursäkt för att slippa plugga.
Dessutom ska vi på äventyr ikväll. haha.

Idag är det underbart väder.
Solen skiner och tempraturen är en lagom 25 grader. Härligt va?

Var faktiskt duktig och pluggade igår, dock var huvudet någon annanstans och jag var trött och jag hajjade inte alls så mycket som jag borde. Men imorse slängde jag ihop en liten sammanfattning på vad som ska in i den där uppgiften, så på söndag efter kalaset är det jag som stoppar näsan i böckerna igen och fortsätter.
Sålänge jag har något att lämna in på onsdag är jag nöjd och sålänge det är okej hoppas jag att mitt betyg inte sjunker.

Hur som helst.
Annars är allt bra.
Ska ta och pyssla lite till här innan det är dags att kasta in handduken och ta på skorna och åka.

Adjöken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0