I woke up this morning..

Hujedamig.
Så i fredags åkte jag ju till Frida.
Några större äventyr blev det dock inte som vi hoppats på.
Missförstånd och skit men det blir väl bra i framtiden hoppas jag.
Jag håller alla tummar och tår jag har.

Sedan var det stort kalas på söndagen.
Min lilla krabat fyllde hela 1 år.
Galet mycket folk och paket blev det men det var lyckat i alla fall.

Så sedan i söndags kväll har jag kämpat med mitt jävla skolarbete.
Igår vid midnatt blev det klart och för tillfället ligger det varmt i skrivaren.
Om det duger vet jag inte, men jag har fått med allt som ska vara med, så jag tycker nog att det räcker.
Så nu blir det att fokusera på provet tills nästa vecka. Så det är dags att börja läsa den där jädrans boken och få fjong på fyra kapitel. Sedan är det ta mig fan klart. Ska bli såååååå skönt.

Helgen blir det San Fran och jag längtar.
Det ska bli såå skönt att få komma iväg.
Tyvärr ska det inte vara så jädrans varmt vilket suger. Men vi är där i alla fall och får se vad vi hittar på.

Vet inte vad det är med mig.
Mitt huvud är fullt med saker jag behöver göra och jag känner mig stressad.
Samtidigt känner jag mig tom och rastlös. Hur går det ihop?

Nehe..
Nu ska jag väl göra något vettigt. Ta på mig något skapligt och sedan bär det  av till farbror doktorn för ett årskontroll.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0