Jag vet vad som måste göras...

Tankar tankar tankar.
Tårar tårar tårar.
Tankarna gnager och tårarna rinner.
Ena stunden vet jag varför. Andra inte.
Det var inte meningen att det skulle gå så här.
Men jag står i hörnet och tar emot allt som kastas på mig för jag vet att det är vad jag förtjänar just nu.
Jag tackar Frida för att hon just nu är den bästa som finns och jag önskar att hon låg i min säng när jag skulle sova. Känns som om jag är den enda invånaren på planeten mars just nu.
Att tänka men inte tala har blivit något av en vana nu och jag förstår inte varför.
Vet inte alls vad som har hänt. men det kan inte fortsätta i alla fall.
Nu blir det en film för att koppla bort tankarna en stund.

Adjö!


Vad skulle jag göra utan dig? <3


Kommentarer
Postat av: Frida

vad skulle jag göra utan dig, darl?! men det ska bli bra ska du se, det löser sig alltid och dessutom kanske herr g lugnat ner sig lite tills han kommer hem för att han haft tid att tänka.. love ya!

2010-05-03 @ 02:49:23
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej vännen! Vad har hänt? Jag tycker det är svin jobbigt att du sitter på andra sidan jorden och är ledsen. Det är väl tur att du har Frida, samtidigt som ja verkligen önskar att jag kunde vara hos dig när du är ledsen eller har en dålig dag. Framför allt så vill jag vara hos dig när du är så där GLAD och roligt som bara du kan vara. Saknar dig tysta skratt (du vet när jag blir orolig för att du inte kan andas och måste säga: dö inte nu) haha Tiden går i vilketfall som helst alldeles för långsamt! Saknar dig sockertopp

2010-05-03 @ 16:59:08
Postat av: Linda

Hej där. Allt bra? Vad är det som hänt? Någon som varit arg på dig? Kram

2010-05-04 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0