känn ingen sorg för mig Göteborg

Gisses vad tiden går fort när man drömmer sig bort.
Har suttit i säkerligen över en och en halv timme och glott på lägenheter och önskat att jag hade ett par miljoner så jag kan köpa mig en. Sedan är det ju ett jobb som krävs. Hittade ett för några månader som skulle passa mig som handen i handsken, men sitter man här borta är det svårt att söka och få ett jobb på svensk mark. Hur som helst längtar jag verkligen hem i denna stund tills man sitter där med sin heeeelt egna lägenhet och och pyssla och fixa så mycket man vill.
ojojoj vad det kliar i fingrarna.

Dagen idag har var mulen och runt en 20 grader.
Inget att hurra för med andra ord. Trots det tog vi oss ut på en liten promenix och jag lyckades med skoskav igen. Yeey. Så gick vi ut en liten stund på eftermiddagen också för då hade solen tittat fram. Och det kändes som en lagom varm svensk sommardag ute. Helt galet.

Jag har kommit på att jag är väldigt duktig på att skjuta upp saker och ting.
Igår skulle jag ju ha börjat läsa skolboken eftersom att jag annars kommer ha noll koll på provet. Det hände inte, så istället skulle jag ha gjort det idag när Alex sov. Det hände inte, så jag skulle göra det nu ikväll. Det hände inte.
Nää, jag måste verkligen ta mig i kragen och styra upp det här. Jag hoppas för allt i världen att jag kan få ett jobb när jag kommer hem för jag vill verkligen inte plugga. Som ni säkert märker har jag absolut inte motivationen eller självdiciplinen för det.

Men i alla fall. Håller tummarna för att denna vecka går fort. För på fredag kväll tuffar jag ner till Frida och myser. På lördag ska vi på val-safari och jag hoppas att vi ser någon. En kan vi väl få se.

Nehe. Något annat borde göras. Insåg precis att klockan är galet mycket för min underbara gav mig precis en gonattpuss.

Jaja,

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0