in my head..

Igår lämnades "uppsatsen" in så nu är det ur världen.
Så idag skulle jag ha läst min äckliga bok.
Så långt har jag inte riktigt kommit än.
Shira kom och hämtade Alex vid halv tre så sedan dess har jag suttit vid datorn och gjort nada.
Pratade lite med Sverige på Skype och styrde upp lite med tvätten i tvättsugan. Men nu sitter jag här igen och lyssnar på gamla svenska slagdängor. Så skönt att inte behöva göra ett dugg.
Det behöver man ibland.

Imorn blir det jobb och sedan får jag sällskap av Frida.
Senare på kvällen bär det av mot San Francisco.

Det är kul hur duktig man kan vara på att lägga saker på ett bra ställe så att man kommer ihåg det senare.
Nu är det inte jag som har gjort det utan Gary. Han har lyckats lägga bort sin iPod och vi har letat som galningar heeela dagen. Den finns inte någonstans. Det som är det mest irriterande är att aldrig lägger ur den ur väskan och det är ju då den försvinner när man inte lägger tillbaka den. Så är det väl alltid?

Saknar sverige idag.
Vädret är sugit tråkigt och det regnade inatt och småduggade när vi var ute på en liten promenix förut.
Inte kul med andra ord. Temperaturen är ju inte heller något att hurra för.
Och bättre blir det inte helgen heller. Eller joo. Här i LA, men det är klart att man inte är här då.

Så är det baaaaara 63 dagar kvar tills det blir semester i Karibien.. Underbart med andra ord!!

Nu ska jag kila.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0